Balbebek012 kahvetutkunu23 tam bir ay geçmesi lazımmış hemşirem demişti bir ay sonra 2.sini ysptırdım
kahvetutkunu23 Zynp-1 2 dozu vurdurmak icin saglik ocagina gittim hemsire gerek yok dedi 2 doza simdi ne alaka
Masalnesli kahvetutkunu23 ikinci dozu daha dün oldum kolumu kaldıramıyorum bu ağır geldi 20 .gün sonra ikinci dozu vuruldum cnku kan uyuşmazlığı iğnemin günü geliyor ağır olur diye erkene çektiler
gizcansen 19.haftada 1.dozumu 23. haftada 2.dozumu oldum. Tam 1 ay geçti. Sağlık ocağı aşı geldi gel yapalım aşını diyince hemen gittim, aşı bulmak sıkıntı
072021 Ben 20 haftalığım daha ilk dozu bile vurmadım aşı yokmuş geldiğinde haber vericez dediler ama hala aramadılar sorun olurmu acaba hiç vurmasam
Sumeyye_atakul 072021 bende 20.haftadayim henüz vurulmadim geçen sağlık ocağı da aşı sorunu var eğer burda olmazsa eczaneden temin edebilirsiniz dedi
Plutosdaughter 072021 doğumda korumak amaçlı bi tanede olsa vurulmak gerekiyormuş. Bana hemşire en olmadı 28. Haftada falan 1 tane vurulmak şart demişti
Seval2468 kahvetutkunu23 23 haftaligim arayan falan olmadı hiç. 2 yıl önce olmustum ilk oglumda acaba onun icinmi aramadilar