Kilom gebeliğin başlarında 35ti şimdi 22+4 teyiz kilom 42 doktor kilon çok az sezeryan olabilir doğumun dediginde bir ay önce cicibebeye başladım ve şuan yavaş yavas kilo almaya başladım sizce bir zararı olabilirmi günde bir öğün sütle tuketiyorum başka önerileriniz varmı?