sumyyebulut 39+1 bugün sancım çıktı nst de alttan muayine ettiler ve kanamam oldu baya bir kanama oldu doktorlar olabilirler dedi ama aksam oldu hala az az geliyor ne olabilir kızlar yardımcı olurmusunz yaşıyan varmı
Reshaa sumyyebulut canım bebeğin hareket ediyor mu istersen bi acile git kanama normal değil diye biliyorum ama belki eksik bilşyoeumdur instagram da cağrıgülümser diye bi Dr var ona özelden sor hemen cevap veriyor