Zeynepde devlette doğum yaptım gerekli olanları çok kullandıklarımı yazayım ; bebeğinize 4-5 takım kıyafet alın kaka oluyor kusmuk oluyor sık değiştiriyorsunuz bez de aynı şekilde 20 tane falan alın yanınıza. 2 müslin battaniye 1 de normal battaniye alsanız yeter hastane sıcak zaten müslinle kundak yaparsınız üzerine de normali örtersiniz. Hemşireye 1 adet takım 1 zıbın 1 battaniye 1 bez ayırın bir poşete doğumdan hemen sonra giydirecekler tavsiyem öyle cicili bicili birşey koymayın ilk giydiği olacağı için vücudunda kalan kanlar vs o takıma geçecek 2-3 saate değiştireceksiniz zaten . Ben kendime 3 adet alt üst önü düğmeli pijama koymuştum daha kullanışlı oldu rahat bir terlik alın küçük havlu alın çok terleyeceksiniz sırtınıza lazım olur. Sezeryan olacaksanız sıcak su torbası öneririm ameliyat sonrası öyle bir omuz ağrısı oluyor ki doğumdan beter sıcak kompress iyi geliyor sadece. Emzirme sütyeni atleti vs hastanede kullanamadım hiç onun yerine geniş atlet koyun daha kolaylık oluyor . Biberon emzik pişik kremi göğüs kremi falan hiç gerek yokmuş boşa götürmüşüm. Sadece elektrikli pompa çok işimi gördü sezeryan olduğum için sütüm gelmedi pompa ile geldi ancak baya iş görmüştü. Depend almanızı öneririm baya kurtarıcı oluyor. Fazla yük etmeyin kendinize inanın orda valiz bi yanda eşyalar bi yanda bebek siz falan ortalık 56 oluyor az ve öz olsun uğraşmayın hiç.