Merhabalar herkese😊 39+3 teyim göbik henüz aşağı inmedi, bebek kanalda değil. Ara ara düzenli olmamakla beraber regl sancısı gibi karın ağrım var haricen hiçbir hareket yok
2 gün önce nst de düzenli olmayan az sancı çıkmıştı. Henüz nişan gelmesi falan da yok. Ne zaman gelecek bu çocuk 🙈