Arkadaşlar 14 haftalık hamileyim. Yaklaşık 3 haftadır göğüslerimde aşırı bir kaşıntı var hatta kaşırken yoldum resmen. Zeytinyağı kantaron falan kullanıyorum ancak kaşıntısı durmuyor. Bu durumu yaşayan buna çare bulan yada çaresini bilen varsa bir yazsın lütfen. Şimdiden teşekkür ederim🙏🏻🌸