Ne derece de tam olarak? Bildiğim kadarıyla sedefin tam anlamıyla geçiren Bi tedavi yok(yani gittiğim her doktor aynı şeyi söyledi)krem veriyorlar onu kullanınca geciyo doktorum sürekli kullanman lazım dedi yani stres sıkıntı bunlar tetikleyen şeyler olduğu için özellikle o dönemlerde hep kullanmak gerekiyo ama tabi bende az var yani görünmeyen dirsek diz kapağı bölgesinde çok az