Lumlum bende adetin ilk günü test yapmıştım negatif çıkmıştı üçüncü gün yaptım çok aşırı silikti flasta zor gözüküyordu silik çizgi, adetin altıncı günü yani son gün yapmıştım çizgi pembeleşmişti kan verdim betam 212 çıktı geç döllenme olmuş adete göre 6 gün gerideydi