Merhaba lütfen aynı durumu yaşayanlar yazabilir mi zaten kafam o kadar dolu ki ne düşüneceğimi şaşırdım.
Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ve kanamam başladı inanılmaz bir sancım oldu kanamam bittikten sonra korunmadım ve aynı ay yine hamile kaldım ve yine kimyasal gebelikmiş 2 ay içersinde 2 kimyasal gebelik yaşadım çok üzülüyorum