12+ 5 ara sıra lekelenmeler oluyor onun dışında hafif kasık ağrısıyla ilerliyoruz ikili test yaptırmadim bebeğinizi aldırmayacaksanız eğer size de önermem kızlar bu benim fikrim tabiki boşuna maddi ve manevi yıpranmaya
gerek yok bence ama zaten ikili test olmasada farklı bir ultrasonla bebişin ense kalınlığı organları burun kemiğine baktırdım çok şükür hepsi temiz ve normal çıktı sizde ikili test yaptırmayip bunu yaptırabilirsiniz doktorunuz ile konuşup