Serendipty Günde kaç kez kullanıyorsunuz? 11. Haftama girdim fitil ve iğnesini kullanmama rağmen lekelenme yaşadım yarın da devam ederse doktora gideceğim. Ben günde 3 kez kullanıyorum
Yazmelegi_ Serendipty ben günde 2 kere fitil kullanıyordum bide protulon iğne kullanıyordum 3 güne birdi bitirdik bıraktık yani eğer lekenme varsa mutlaka doktoruna sorun
Mineyaylaoglu Serendipty doktora sordum bende aynı şekil şuan öyleyim progestan kullanıyorsan lekelenme , kanama olabilir dedi.