Dlraaackr Dün kızım olacagını ögrendim isim konusunda başından beri kafam karışık içime yatan bir isim arayışındayım isim önerirmisiniz? 😘
xbebegimx Dlraaackr benim de kizim olcak serra dusunuyorum🌸 alçin,dora,mihra bunlar da çok hoş bide burda ayliz duydum kulaga hos geliyor
Nurr_22_22 Dlraaackr ben kızımın adını Tuana koydum göbek adı da Zeynep ama başka çocuğum olsa güneş ismini de koyardım
guzelanne01_ Dlraaackr kızım olsaydı doğa,Derin,eftalya,havin veya narin ismi koyardım böyle isimleri seviyorum
Amineazra Dlraaackr biz kızımıza Amine Azra koyacağız inşallah 🥰 ama sare Sena alya zümra sevde hafsa ve hüda isimlerini de beğeniyorum