asya2425 canım benimde 6sene olmadı hiç umudumu kesmedim Rabbime dua ettim sabrettim bekledim çok şükür bir evladimi kucağıma aldım diğer evladimda karnimda rahatsızlığında vardı üstelik sakın sıkma canını Allah’a dua et sabret şükret bekle ,Rabbim sabredenlerle beraberdir bak ummadığın anda sanada verecek bı evlat♥️