Kolestaz gerçekten gebelikte çok tehlikeli benim sınırda çıkmıştı acil sezeryanla alınıcaktı bebişim doktorum son haftam olduğu için 2 gün ilaö tedavisine başladı çok şükür değerleri düştü kaşınma yapıyordu benim tanım o şekilde konmuştu kaşınma başlarsa muhakkak tekrarlayın testleri