Aysins Urfa’da olan sevgili anneler. Detaylı ultrasonu hangi perinatoloji doktoruna yaptırdınız hangi hastanelerde var acaba?
m_Kubra_m Yarın gideceğim inşallah Şinasi çiftçi eyubiye Hastanesi’nede birkere de Adıyaman da çektirdim herşey Normal dedi ama ben hareketllerini çok hisetmedim için yarın yine çekeceğim 23+2 haftalığım bakalım inşallah iyi olur herşey