Annegulum909 vajinamda değil ama arka kismimda ve ayaklarımda var acı ağrı hiç bişey yok yinede doktorum tedbir amaçlı oksapar iğne verdi onu kullanıyorum. Normal doğum yapmak istediğim içinde özellikle sordum engel olur mu diye doktorum da hayır olmaz dedi.