laviniamom01 Maddi olarak sıkıntı değilse buharayı tavsiye ederim. İlgilenme olarak güzel doktorlar da genel olarak çok iyi. Eğer buharaya gitmek isterseniz tavsiyem gitmeden önce bulunduğunuz yerde kan idrar vs gibi tahlilleri sağlıkocagı gibi yerlerde yaptırıp öyle gitmeniz. O sonuçlara bakıyorlar. Buhara da tahliller biraz yüksek fiyat tutuyor. Ben ilk hamileliğimde de hep öyle tahlillerimi yaptırıp sonuclarini gidince gösteriyordum. Bu hamileliğimde de aynı şekilde. Doktorum da öyle söyledi burda o kadar ücret ödemenize gerek yok dedi. Normal doğum yapmak istiyorsanız genelde Fatma aydın ve Gül demet hanım normal doğum taraftarı. Erkek doktorlar hakkında bi bilgim yok gitmediğim için. Hümeyra Hanım içinde genelde çevrem de duydugum da sezeryan için cok iyi olduğu yani normal doğum yaptırdığını pek duymadım ama ilgilenme vs olarak iyi bir doktor olduğundan bahsediliyor genelde. Biraz uzun oldu helal edin hakkınızı bildiğim kadariyla anlatmak istedim.🌸🌺