Ben ilk gebeligimde yasadm aşırı yüksek ilaçla hastanede yatış yapıldı 37 beklenicekti eve dinlenmeye yolladılar 2 günde tekrar tavan yapınca 35 haftalık doğum oldu şuan ikinciye hamileyim 32. Haftadayim bu haft ayak altı avuç yanıp kasiniyo çarşamba muayene var bakalım yine varmı diye tahlil yaptircaz artık 2 hafta önce oldu bir kasinti yaptırdık hepsi temizdi şimdi yine başladı kaşıntı