Merve2626 Vajinama aniden bıçak saplanır gibi ağrı oluyor birde bebeğin hareketlerini kasıklarım da hissediyorum 30+4 deyim sizde de oldu mu acaba neden oluyor böyle ?
Sunactn35 Merve2626 bende de o haftalarda basladı hala devam yavastan açılmaya gebşemeye başlıyo demişti doktor ama 32de nolur. Nolmaz bıçak saplanır gibi agrı olyo diyince alttan muayne etmişti
Merve2626 Dilaraanl Ay evet 3 gğn önceye kadar karnımın üstünde hareketlerini hissediyordum şimdi aşağı da hissediyorum sürekli idrarım var gibi oluyor bide
Semanur0902 Merve2626 bende de aynı şey oluyordu 31+2 olduk idrar yolları enfeksiyonu çıktı aksatmadan bence doktorunuzla görüşün
Semanur0902 Semanur0902 birde kasıklarınızda hissediyorsanız muhtemelen aşağıdadır bebeğiniz. Benim ayakları kasıklarımda ve sadece alt karnımda hissediyorum hareketlerini
Sinem1925 Merve2626 normal canım banada oluyordur dokttoruma sordum vücudun kendini doğuma hazırlıyor idrarını yaparken hafif böyle açılma gibide hissedebilirsin oda çok normal bı durummus 31+6 bende korkulacak bir durum yok😊
Dilaraanl Merve2626 enfeksiyon olabilir eğer öyleyse kuzu. Bende de vardı enfeksiyon antibiyotik verdi doktorum kullandım. Geciktirmeden söyle doktoruna bence. Ben sadece vajinada hissediyorum ara ara kıpırtılar
Ma-nolya05 Merve2626 bebek dönmüştür kafası yukarıda ayakları asagı da korkulcak birşey yok tekme atınca karsıgına geldiği için sancı yada batma gibi hissediyorsun bende oyleyim suan