Dilek5252 ben lohusa şerbeti bilmiyorum fakat ilerde o günlere gelirsek Reyhan şerbeti yapmak isterim tadı rengi çok güzel ve sütte arttırıyormuş 🌸
Tarifi İki demet reyhanı yıkayıp ayıklıyoruz. Ayıkladığımız yaprakların içine bir su bardağı kadar şeker bir çorba kaşığı limon tuzu koyuyoruz karıştırıyoruz. Üzerine iki su bardağı kaynar su ekliyoruz arada bir kaç kere karıştırıp 20 dk bekletiyoruz. En son üzerine 5-6 su bardağı veya daha fazla soğuk su ekliyoruz. Şekerini sen kendin az veya çok ayarlıyorsun.