Nurin34 Kızlar hamileligin başından beri balgam var 8. Ayı geride bıraktık bu durum normalmi acaba doktoruma sormustum ilac veremem bol su iç dedi ama bebeğe zararı olur mu bilemedim sizler bu durumu yaşadınız bir sorun oldumu veya nasıl atlattınız?
Pemberuya Nurin34 ay geçen hafta çok kötü rahatsızlandım bende de oldu sadece karışım geçirdi arı sütü propolis bal vs karışımı
VussVuss Nurin34 kahvaltidan sonra bir oksuruk nobeti basliyor balgamla karışık. Banada doktorum bol su ic ilac vermiyim dedi ama geccek gibi degil malesef
Esrayunus Nurin34 ben de de balgam ve geceleri kuru öksürük var boğazım aşırı kuruyor şu pek içemiyorum sevmiyorum
Zehross03 Nurin34 ıyyyy bıktım yeminle hamileliğin başından beri köpüklü beyaz balgsm sürekli çıkardıkça geliyor bişey değil midemide o bulandırıp kusturuyor 🤮
Nurin34 VussVuss benim öksürük eşlik etmedi hic 8 aydır resmen balgam yutuyorum son aydayım korkuyorum artık :(
Esrayunus Nurin34 ben şu an 12 haftalığına dört haftadır falan bu şekilde gece sabaha kdr gck tutuyo sureklı balgam bide
Esrayunus Zehross03 sorma ben de de afedersin aşırı derecede gegirik var kendimden midem bulanıyor surkelı gaz var sankıemıdemde
Amineazra Nurin34 ben balgam olduğunda bir yemek kaşığı kadar bala biraz limon sıkıp gidip gelip yiyorum çok iyi geliyor belki iyi gelir size de 💐
Zehross03 Nurin34 yok canım hamilelikte oluyormuş bazen alerji ilacı veriyolar ama zararlı hemde çokta bi işe yaramıyor mecbur çekicez bunu nemli tutmaya çalış burnunu tuzlu suyla temizle sürekli
Nurin34 Zehross03 siz kacıncı haftadasınız evet ilaçta vermiyorlar bebeği etkilemez inşAllah tuzlu suyu gargara olarak mı uyguluyorsunuz yoksa burundan çekmeyi hiç denemedim 😟
Zehross03 Nurin34 18 henüz ılık tuzlu suyu burundan çekiyorum genzimden atıyorum bol bol temizleniyor öyle şifa olur inşallah sırf bu yüzden kusmaktan bıktım yemek yedikten sonra artıyor o mukoza
Zehross03 Nurin34 kdkdkdkd bi süre sonra prof oluyosun evde kimse yokken yap garip sesler çıktığı için yaşlı amcalar gibi hahaha gebeyiz gebee çek tükür yutarsan daha kötü bulanır
Nurin34 Zehross03 evet haklısın umarım işe yarar şifa buluruz bebekler iyi olsunda her kılığa girmeye razıyım gercekten 🥰😁