Ceren12 Kızlar ben 6 haftalık gebe olduğumu öğrendim kese var ama bebek yok varmı böyle kese olup bebeği sonradan oluşan şuan için beklemedeyim
Dmltlg50 Ceren12 bende 5+4 kese 1 hafta önden gidiyo ama bebeği göremiyoruz diyorlar Bi takım dokular diyorlar hakkımızda hayırlısı olsun
Balahatunn Ben de 6 haftalik hamileyim. 5. Haftada sadece keseyi gordum ben de. 2 hafta sonra gel dedi kalp atisi icin
Uygusmert Benim de 6+2 bende dün git keseyim gördüm sadece doktor 1 hafta geriden olabiliyor dedi 10 gün sonra çağırdı 2 hafta bile geriden gelen oluyormuş
Kbra940306 Melikeckr ultrason fotosu var mı acaba bana da öyle dediler [https://i.imgyukle.com/img/2023/05/04/QdjzAh.jpeg](https://)