Hatice_123456 erkek. Ben hamilelik öncesi spor yapıyodum yağ oranım bayağı düşüktü ve buna bağlı olarak kas kütlemi artırmıştım. Sıkılaşmıştım yani. Sporla beraber beslenme düzenimde cok iyidir hala o düzende devam ediyorum onun etkisi diye düşünüyorum. Çünkü ilk hamileliğimde de bu kiloyla hamile kaldım yani 53 54le ama gel gelelimki 20 kilo aldım. Ama bunda dikkatliyim uzun zamandır beslenme rutinim düzenim var