Gmzkzk Elifbanmaz Hatice_123456 bizimde 19+1 bugun kontorle gittik 14 haftada kız olma ihtimali yüksek dedi bugun kordon var göremiyroum dedi devlet 17 mayısda ayrıntlı randevum var net belli olur artık bende 7 kg kadar aldım 😂😍
FatmaErdur Hatice_123456 kıza benzettiler göbeğim çok çıktı benim gören 6-7 aylık zannediyor şuan 19+3 olduk haftaya detaylıca giricem
Elifbanmaz Cinsiyetler ögrenildi. Kızımız olcak inşallah💝 Göbüşüm çok çıkmadı benim. Biz anlıyoruz anca hamile olduğumu.🤭
Hatice_123456 Elifbanmaz ben bugün gittim hala öğrenemedim ya kendini kapatmış dedi doktor gobusum aldı başını gidiyor daha bu haftada 8 kilo almışım 😊
Elifbanmaz Hatice_123456 8 mi😯 ben daha 3 kilo aldım. Aslında yiyorum da ama az almışım. Normalde zayıfım kilo almıyodum ondan heralde. Yavaş alıyorum şuanlık.
Elifbanmaz Gmzkzk ayrıntılı için 24. Haftama sıra bulabildik bizde. Peki hareketlerini hissetmeye başladınız mı?
Gmzkzk Elifbanmaz ben özele aldım 21 hafta için normalde devlet kontorlüyüm ama hiç ilgi yok özele gecmeyi düşünüyroum ayrımtılıdan sonra hareketleri hissetmedim daha 😊
Gmzkzk Hatice_123456 ben bide 82 kg ile hamile kaldım sigarayoda birden bırkaınca almay başladım boyum 168 🥲
kevserky Elifbanmaz çocuğun gelişimi iyiyse . Sizin alıp vermeniz problem değil. Son aylarda çok yiyorsun zaten son Ay alırsın alacağını hem daha güzel. Bunun birde emzirme dönemi var süt yapsın diye o zaman da yiyorsun 😅😅
kevserky Elifbanmaz bende az kilo aldım boyum 170 kimse hamile olduğuma inanmıyordum 5 aylik hamileydim oysaki . 7. Ayda bitince hop çıktı karnım sadece karnım var bide popom kızım olacak 😊 doktor bana uzun boylularda böyle oluyor dedi . Ic karın geniş oluyor bazılarında dedi takma bosver dedi sende takma 🤭🤭🤭🤭🤭
Anneumut2318 Biz de tam 20 haftalık olduk ve bu 3 günde göbeğim birden çıktı inşallah haftaya cinsiyet öğreneceğiz detaylı ultrason tabi doktorum 100/80 kız dedi ama içim rahat değil detaylı bekliyorum 😃
Servikal Kızlar 19 a az kaldı benimde vitamin olarak ne kullanıyorsunuz demir ilacı filan verdi mi doktor
Gmzkzk Servikal ben 14 hafta başladım demir ilacı decavit ve d vitamini kullanıyorum doğuma kadar kullan dedi doktorum