Dün kontrolüm vardı bebeğim yüzünü kapattığı için doktorum dışarı cık bi çikolata ye yürü zıpla karnını salla gel dedi bana 😂 yüzünü görüyim illa diye bi talebimde olmamıstı ama kendisi böyle bi incelik yaptı sağ olsun. Cidden 5 dk sonra pozisyonunu değiştirmişti cok güzel gördük hamd olsun. Sizde bi dahakine mutlaka bebeğinizi hareketlendirin bişeler yiyerek zıplayarak falan