PrensinibekleyenAnnee Merhaba kızlar bugün birden kötü oldum acile geldim doktor tahlil istedi acaba sonucundan anlar mısınız yarın polikilinklige gidicem boş serumla parol taktılar 
Annemm1213 PrensinibekleyenAnnee ciddi bir şey görünmüyor hafif bir enfeksiyon var sadece endişe etmeyin diğer değerlerinizde çok hafif oynamalar var fakat endişe edecek kadar çok fazla bir sorun yok enfeksiyon için ilaç verir diye düşünüyorum
Zehross03 PrensinibekleyenAnnee turp gibisin canım hamilelikte ben artık sorgulamıyorum niye böyle oluyo niye şöyle oluyo diye her acile gidişimde bi pok çıkmıyo afedersin bünyeye ağır geliyor anacım gebeyiz gebeee boş serum kalp bne bu arada 🤭🤭🤣
PrensinibekleyenAnnee Annemm1213 geçen verdi tek kullanımlık aslında boş serum takıldı. Enfeksiyona iyi diye
PrensinibekleyenAnnee cokkasmabeabi doktora şimdi gosterdim enfeksiyon var dedi boş serumda ona iyi gelirmiş