Kızlar slm benim sigortam yok yani yeni bitti geçen kontrole gittiğim de ücretli muayene oldum devlet hastanesinde 11+2 yiz bu arada yeşil kart başvurusu yaptım 15 güne onaylanır dediler 12. Hafta da ikili tarama yaptırmam lazım ama onaylanmamış olursa muayne olamam ikili taramaya 13 hafta da giren oldu mu ?