Zeyno0 Kızçeler ilk gebeliğimde göğüs ağrım vardı ama şu an yok sadece biraz şişlik var göğüs ağrısı illa olmalı mı bat ı beklerken
Kalbiimde2can Zeyno0 benim ilkinde hic olmamisti ikincisinde oldu canim gögüsteki hassasiyet farklilik gösterebilir yani hep olmayabilir 🌸