Canım kimyasal gebelik yaşamış olabilirsin ben yaşadığımda tam da böyle bir parça düşürdüm ve bir kaç tane daha gelmişti. Ben kendi tecrübeme göre yorum yaptım istersen kadın doğum acile ya da kadın doğuma görünebilirsin ama korkacak bir durum değildir eğer kimyasal ise benim doktorum bunu yaşıyan o kadar çok kadın var ki fark etmiyorlar test yapmadıkları için demişti