Nefise55 Merhaba hamiş anneler sırt ağrım ve kasık ağrılarım var kasıklarımda yanma var idrar tahlilim temiz çıktı acaba doğum başlangıç belirtileri mi acaba yardım eder misiniz
Laleozkan_09 Nefise55 nst ye girin isterseniz. Akşamları nöbetçi ebeler var. Doğum sancıları sık sık düzenli girer. 10 dakika 5 dakika veya yarım saatte bir düzenli aralıklarla girer. Dikkat edin uzanın dinlenin. Ilık duş alın
Nefise55 Deletedmom_116 anlayamiyorum ki onu şuan kasıklarımda saatlerdir adet öncesi yanma sancı gibi bişi var iste acile gittim parol iç diyip geçiştirdiler kendi doktorum mutlaka yarın erkenden bana gel dedi yarın ne olcak bakalım
Deletedmom_116 Nefise55 Belli olmaz valla Acildeki hele devlette oyelele Gecisgiriyolar ama normal olsa bile bi anlatım tarzı olmalı