Kızlar 14 haftalık hamileyim bugün dedim balkonu yikiyim 3-4 kova su ile yıkadım kovaları destekli bir şekilde kaldırdım bide çok da ağır değildi bana göre sonra çıktım yikadiktan sonra karnımın alt kısmına sancı gibi girdi ağrı sancı anlamadm ama zaten bir kac gündür böyle oluyorum,rahim büyüyor diyorlar ama korktum genede bişey olmamıştır herhalde değil mi kızlar?