FatmaAselinAnnesi_60 Kızlar bebeğim 8-10 dk arası emiyor dinlenmeden en fazla emzirme süresi 2 buçuk saat tutuyorum birde arada kusuyor çok kusmuyor normal mi acaba
Hrdl FatmaAselinAnnesi_60 kusması normal bebeklerde bebek reflüsü oluyor çok kusarsa doktora başvur canım 🌸
tgba715 FatmaAselinAnnesi_60 emme süresi de 2,5 saatte de çok iyi. Kusması da çok normal oğlum 3-5 ay nerdeyse her emme sonrası kustu. Önemli olan öğürerek kusmaması. Ağzından sızması çok normal hemen yatırma gazını al yeter ☺️ Sağlıkla büyüsün insallah