Nanelimonn doğum yardımı adı altında bir yardım daha var maaştan ayrı ilk çocuk 300, 2.çocuk için 400 tl bir seferlik yatıyor. Benim kurumum da doğum izninde maaş ödemeye devam ediyor ama bu yardımı alabilmiştim ilk oğlumda, kurumuma form vermiştim onlar aile ve çalışma bakanlığının ilgili yerine göndermişti, sordum hala devam ediyormuş
Bir de emzirme yardımı var onu da alabiliyorsunuz