Yarın 37+2 oluyoruz, tansiyonumda problem vardı o yüzden daha fazla beklemek istemedi doktor ilaçlarla da düşme yapamadık. 2.5 açılma vardı 2 gün önce şu an nasıl bilmiyorum nişanım gelmişti zaten. Çatı muayenesi oldum ciddi Bi problem yok olur gözüyle baktı doktor. Sancı alan var mı acaba nasıl ilerledi durumunuz