İnsallah sag salim kucaginiza alirsiniz bende 9 mayis sali ikinci sezeryan gunum cok heyecanliyim korkuyorum duygularim karmakarisik. 7 yasinda kizim var onu da hastaneye goturmelimiyim nasil yapcam etcem bilmiyorum. Ogün herkes benle hastanede olur cunkü beni sancilar icinde gorsun istemiyorum kizimin sizce neyapabilirim?