Fts-fts11 2 sezaryen olmuş biri olarak öncelikle sağlıkla al inşallah bebeğini kucağına. Bolca su ve petibor bisküvi çok güzel süt yapıyor birde biliyorsan 79 defa inşirah suresini varsa zemzem suyuna yoksa normal suya oku bi yudum al sudan iki sezeryanimdada Allaha çok şükür hiç kimseden destek almadan kalktım tek başıma yürüdüm biraz otururken kalkarken ağrı oluyor ama bolca yürüyüp bacakların alışınca hepsi geçiyor