Arzu_363 Kızlar geceden beri ishal ve kusmam var 32 . Haftaya girdim göbeğim normal halinden küçük görünüyor suyum mu azaldı acaba korkmaya başladım
Hilal2901 Arzu_363 birsey dokunmus olabilir bol su için. Kusma günde 5 kezi geçmiyorsa gebelikte normalmiş. Asitli, baharatlı yağlı yemeyin kesilir diye düsünüyorum. Tabi doktorunuz daha iyi bilir🫶
Haticezk Arzu_363 miden bağırsakların boş olduğu için öyledir canımcım ama bir doktora gitsene madem hastasın sıvı kaybı önemli
Arzu_363 262223-- acaba yediğim bişey mi dokundu çünkü şimdiye kadar hiç kusmam olmadı sabaha kadar kustum şuan da ishal var ve karnım ağrıyor
Mikoosu Arzu_363 daha önce sizden çok kötü bir haldeydim o zaman gittiğimde serum yedim kendime geldim üşütmüştüm şimdi yine aynı kendimi sıcak tutuyorum geçmesini bekliyorum artarsa gideceğim