Ummuhan64 Manisa şehir hastanesin de hangi doktorlar iyi sizce? 33 haftaligim hala doktor değiştirip duruyorum lütfen yardım ediin
yenianneaday Ummuhan64 şehir hastanesinde Mustafa cihan Baysal la ilgili yorumlar iyi ama gittin mi bilmiyorumda
Beigebaby Ummuhan64 Haydar Kayaya gittim 5 ay boyunca, çok sakin ve aklınızda kalan her şeyi tek tek açıklayan bir doktor tavsiye ederim
Ummuhan64 yenianneaday Mustafa cihan baysalı bulamadım ben randevu almak istiyorum ama yok ismi mhrs de
Elfve Semih taşkend çok kötüydü ya birkaç dk sürdü kalbini dinletmedi haftasını sekretere söyledi folik asit kullanmama gerek yok birkaç günde bir iç dedi gaviscon istedim tamam dedi yazmamış hiç ısınmadım
Gam Elfve Kesinlikle aşırı kötü ve ilgisiz bir doktor üslubu bile çok kötü normalde özele gidiyorum detaylı ultrason için gittim çok kötü davrandı bir daha tövbe olsun
yenianneaday Elfve internette baya yorum var onunla ilgili annem myom ve rahim ameliyatı olacak onu önerdiler ama sizden sonra kararsız kaldım
defneveannesii_ Şehir hastanesine gidiyorum. İki doktora da takipliyim Mustafa cihan baysal ve onur türkmen. İki doktordan da çok memnunum alanlarında oldukça iyiler ve ilgililer❤️
Ummuhan64 defneveannesii_ Ya ben mustafa cihan baysalı göremedim mhrs den randevu alırken bakıyorum ama yazmıyor doktor ismi
defneveannesii_ Ummuhan64 Doktor çok yoğun randevuları hemen doluyor, yakın tarihe de pek olmuyor ileri tarihe bulursunuz bilginiz olsun ama bakarak olun tabii 🤗
Ummuhan64 defneveannesii_ Ben aylardır gidiyorum manisa şehir hastanesine ama hiç o doktorun ismini göremedim:( Siz randevuyu nereden alıyorsunuz acaba
Gnl45 Ummuhan64 bende Mustafa cihan Baysal takipliyim çok memnunum aşırı ilgili bir doktor. Ben randevu almıyorum sabah erken gidiyorum sıra alıyorum hemen bitiyor işim hiç beklemiyorum tavsiye ederim.
defneveannesii_ Ummuhan64 Dediğim gibi oldukça yoğun randevuları. Açıldığında hemen doluyor zaten biraz elimizi çabuk tutmak gerek 🙈 Randevu zaten 10-15 gün sonrasına bulunuyor genelde Mustafa hocada