Bence kesinlikle kendi başınıza kullanmayın . Dozunu kendiniz ayarlayamazsınız . Bu sefer rahim fazlaca kalınlaşırsa ve gebelik yoksa adetiniz gecikir , fazla kanama yaşarsınız . Ara kanama gibi sorunlar yaşarsınız. Sonra yine ilaç kullanmanız gerekir. Tüm düzeniniz bozulur . İyi bir doktor bulup kontrolünde açıkça istediğiniz tedaviyi konuşarak ilerlemeniz daha sağlıklı olur.