Aren unisex bir isim tek başına onu kullanacağını zannetmiyorum , resmi yerlerde de genelde ilk isim kullanılır zaten.Çift isim koyulacaksa çift telaffuzu kolay olması taraftarıyım .. Yiğit alp Yağız Efe gibi 😌
Alternatif önereceğim isimler Kerem,Görkem,Gökalp,Gökçer,Seha
Oğlum olsaydı bunlardan birini koyardım😊