GozdeGunduzz Kızlar 17 haftalık hamileyim bu aralar kasıklarım ağrıyor normal mi? Bazen çok acıyor korkuyorum
yenibirannis GozdeGunduzz bu ben bnde bugün kasik ağrısı ve adet sancısı yaşadım ama geçti şükür üstüne bide gaz sancısı🤦🏿 normalmis rahim büyüyüp bebek yulari cikiyoms cnm
Seloocan GozdeGunduzz Benm de olmuştu 20 haftalıkken doktoruma danıştım kasılma be ağrılar için suyun içine ilaç verdi o zamandan beri olmuyo