Ipek_2017 GÜNEŞ ismini oğlum çok istiyor . Kendi adı Çınar ve öğrendiği günden beri kardeşim Güneş olsuunn dedi . ☺️ 31+6 olduk .. sizce yanına hangi isim olmalı ☺️ Güneş olucak dediğimiz de ayy koyma canım biraz anlamlı bir isim koyun diyolar .
abilgen Ipek_2017 güneş başlı başına çok güzel. Anlamı güzel, keşke benim ismim güneş olsaydı, o derece güzel geliyor 😁 yanına bir isim almasa da olur 💗
_tuuggcce_ Ipek_2017 bence güneş lavin ama güneş ismi tek başına daha hoş geliyor bence kulağa. Ayrıca gayette güzel bir isim, anlamlı olsun diyenlere kulak asmayın bence ya 🤷🏻♀️
Ipek_2017 abilgen yaa çok sağolun. Genel de çevremden hep olumsuz tepkiler alınca. Sizin yorumlarınıza sevindim 💛💛 Oğlum çok istiyor