Azeriqizi merhaba illiadin kullanımından dolayı bebeğinizde bir sıkıntı oluştu mu? İnşallah Sağlıkla kucağınıza almışsınızdır. Ben de bir haftadır kullanıyorum burun etim şişmiş sanki onsuz nefes alamayacak gibi hissediyorum. Aynı zamanda alerji hapı da kullanıyorum. Çok endişeleniyorum bebeğim için.