dördüncü gebeliğim bir sağ bir kimyasal bir dış gebelik oldu şuan dördüncüye hamileyim günün geçmeden test yaptm pozitif çıktı beta değerim 250 lerde idi iki gün arayla test verdim en son 860 larda kese görüldü şuan 5+1 olarak hesaplanıyor normal mi acaba çok endişeliyim