Ftmaskr Samye18 bende bekarden de vardı ilk doğumum da baya kötü oldu şimdi 2.ye hamileyim kabızlık yok ama basur inmedi bir turlu
alyapoyraz Ftmaskr bendede öyle canım kabızlık yok basur var yinede kontrole gidince doktoruna şöyle ilaç verir geçmiş olsun