Sultan-1x Bende bir gebelik gecirdim dusuk oldu dusuk demiyelimde dogum oldu 4 aylik kaybetdim 17 haftamda.Sonra iliskiye ara vermedim korunmadimda 5 regl gördüm 6cisida yeniden kizima hamile kaldim.Hemde yaşasa kaybetdigim bebegimin dogacagi gun ogrendim hamile oldugumu simdi kizima 36 haftalik hamileyim 3-4 haftaya kalmaz alicam yanima.Demem o ki ben bebegink yalniz basina vede avucuna doguran biri olarak zor atlatdim icimde ama goruntude hemen toparladim.Gonlunu ferah tut cunku yiyecek ekmegi olsa her turlu yasardii.Yeniden gebe kalicaksin merak etme.Dedigim gibi ben hic korunmadim