Kızlar 15 mayısta 32+1 oluyorum çalışabilir raporu alıcam doktorum izin verirse ama eğer yok yat derde kendisine çalışabilir raporu vermesini 34. Haftamda iş yetinin verdiği 2 haftalık yıllık izinimi almak istediğimi 36. Haftanın sonunda da çalışamaz raporu alacağımı ileticem. Yani kısaca çalışabilir raporu aldıktan sonra yıllık izin kullanabilir miyim sorun olur mu