bdonmeez tetenoz aşısı olan var mı ben hiç olmadım ve pek yaptırma taraftarı değilim siz ne düşünüyorsunuz yaptıran veya yaptırmayanların fikrini merak ediyorum?
Sevval0308 bdonmeez iki doz yaptırdım asi karşıtı değilim herkese saygı gösteriyorum. Sağlıkla gelsin bebisler
cevriye35_ bdonmeez Sezeryan olma durumu olabilir herkes için bence yaptırın pazartesi günü için çağırdılar beni de