bastet Kanada’nın nüfusuyla Türkiye yi bir tutmayın orda yaşayıp da burayı da eleştirmeyin lütfen .imkanlarınızla güle güle yaşayın gittiğiniz yerde. Herkes sizin gibi düşünüp ülkeyi terk etse toprağımızda bayrağımızda kalmaz .kimse burda çocuk yaparken alacağı 300 liraya göre de çocuk yapmıyor