hunilimom Tugrann-annesi0404 doğum parasını çalışan çalışmayan her anne alıyor calisanlar daha fazla alıyor orası maaş üzerinden hesaplaniyor süt prasi da eşinizin sigortasi olmasi gerek
betulebrar61 Anneumut2318 doğumdan sonra ki sutecte işe başlayacağım zaman istifani veriyorsun okadar
Momm6134 ipekayliz hangi şehir de oturuyorsunuz. İnternet ten başvuru yapabilirsiniz ben iki kişiye yaptım İstanbul da oturuyorum ve getirdiler gitmeniz burada şart değil
Aslim12 Bursa da olan hoşgeldin bebek paketi alan var mı ne yapmak gerekiyor doğumdan sonra mı önce mi
Virgohome 7297minnakanne https://i.imgyukle.com/img/2023/05/05/Qdqb3M.png. Bu şekilde yapabildim 153 bişeyler yazıyor bi bak olmazsa tekrar deneyelim